Branding:

Na początku tej podróży musimy ustalić strategię marki, która określa to co wyróżnia firmę i wartości, którymi się cechuje. Strategia ta musi scharakteryzować czym marka jest obecnie oraz to, w jaką ma się rozwinąć w przyszłości. Dla brandingu najważniejsze jest dobranie nazwy, wymyślenie „sloganu” towarzyszącemu marce, oraz zaprojektowanie logo firmy. Te trzy elementy, mają być spójne i tworzyć jedność. Takie będą, jeśli zdecydujesz się na współpracę z naszą agencją reklamową. Nasze działania sprawią, że Twoja firma będzie niepomijalna.

Identyfikacja wizualna:

Kolejnym punktem w kreowaniu wizerunku marki jest stworzenie systemu identyfikacji wizualnej, czyli odpowiednie dobranie elementów graficznych i kolorystycznych, które będą stale pojawiać się materiałach reklamowych i kanałach komunikacji, na przykład social media, katalogach, ulotkach, wizytówkach ale również na wszelkiego rodzaju zaprojektowanych gadżetach itp. Tak jak elementy graficzne w brandingu, tak samo system identyfikacji wizualnej musi być spójny. Dlatego projektowanie identyfikacji wizualnej marki, musi być wykonane świadomie i przez doświadczonych specjalistów.

Wykonamy również brand bookw którym wszystkie te elementy będą starannie zebrane i skatalogowane.

Jak stworzyć logo idealne?

trendy na bok

Trendy w designie zmnieniją się bardzo szybko, dlatego tworząc firmowe logo nie warto sugerować się tym co jest akurat modne. Logo powinno być uniwersalne i ponadczasowe.

Kształty i kolory

Typografia i kolory powinny iść w parze z osobowością marki. Pamiętaj, że kolory mają określone znaczenie i wywołują określone reakcje emocjonalne i fizyczne.

Skalowalne

Logo powinno dobrze wyglądać zarówno na wizytówkach, banerach i wszelkich materiałach reklamowych oraz w internecie. Logo musi być wykonane w wektorach aby można było je prezentować we wszystkich możliwych rozmiarach.

prostota

Daj szansę zapamiętać swoją firmę. Chcesz by Twoja marka była łatwo rozpoznawana - miej proste logo. Nie komplikuj go różnymi kolorami i nadmiarem efektów specjalnych.

Marketing

Twoje logo to narzędzie komunikacji. Logo powinno wyraźnie wskazywać kim jesteś i co reprezentuje twoja marka. Powinno jasno kojarzyć się z Twoją branżą.