Branding:
Identyfikacja wizualna:
Kolejnym punktem w kreowaniu wizerunku marki jest stworzenie systemu identyfikacji wizualnej, czyli odpowiednie dobranie elementów graficznych i kolorystycznych, które będą stale pojawiać się materiałach reklamowych i kanałach komunikacji, na przykład social media, katalogach, ulotkach, wizytówkach ale również na wszelkiego rodzaju zaprojektowanych gadżetach itp. Tak jak elementy graficzne w brandingu, tak samo system identyfikacji wizualnej musi być spójny. Dlatego projektowanie identyfikacji wizualnej marki, musi być wykonane świadomie i przez doświadczonych specjalistów.
Wykonamy również brand book, w którym wszystkie te elementy będą starannie zebrane i skatalogowane.
Jak stworzyć logo idealne?
trendy na bok
Trendy w designie zmnieniją się bardzo szybko, dlatego tworząc firmowe logo nie warto sugerować się tym co jest akurat modne. Logo powinno być uniwersalne i ponadczasowe.
Kształty i kolory
Typografia i kolory powinny iść w parze z osobowością marki. Pamiętaj, że kolory mają określone znaczenie i wywołują określone reakcje emocjonalne i fizyczne.

Skalowalne
Logo powinno dobrze wyglądać zarówno na wizytówkach, banerach i wszelkich materiałach reklamowych oraz w internecie. Logo musi być wykonane w wektorach aby można było je prezentować we wszystkich możliwych rozmiarach.
prostota
Daj szansę zapamiętać swoją firmę. Chcesz by Twoja marka była łatwo rozpoznawana - miej proste logo. Nie komplikuj go różnymi kolorami i nadmiarem efektów specjalnych.
Marketing
Twoje logo to narzędzie komunikacji. Logo powinno wyraźnie wskazywać kim jesteś i co reprezentuje twoja marka. Powinno jasno kojarzyć się z Twoją branżą.
